O NACEMENTO DO VIOLONCHELO
Ester Domingo
Sancho
Violonchelo
barroco
Gabriël Metsu, O Violonchelista (1665) Royal Collection Trust, Londres |
No concerto: "O nacemento do violonchelo" a violonchelista Ester Domingo Sancho convídanos a unha viaxe polas músicas para violonchelo solo (sen acompañamento) dos séculos XVII e XVIII, cun programa cuxa vontade específica é mostrar o descubrimento naquela época do violonchelo como instrumento solista, e o nacemento, polo tanto, dun novo ideal sonoro. Para axudar a tal propósito do xeito máis fiel posible, escoitaremos estas músicas nun instrumento que, ademais de ter sido construído no ano 1739, conserva a montaxe orixinal propia do período barroco.
Ester Domingo Sancho é unha entusiasta da música de cámara e orquestral, é co-fundadora de diversas agrupacións (Edelmann Trio, Apollo's Cabinet, El Almacén de Música, Cuarteto Tomás de Iriarte) coas que leva a cabo unha actividade concertística internacional. Paralelamente, ten a honra de colaborar con diversos grupos de prestixio como a Orquestra do Século XVIII, a Orchestra of the Age of Enlightenment, Holland Baroque, Musica Amphion, Los Músicos de su Alteza, La Madrileña, Camerata Antonio Soler e La Guirlande, xunto a músicos e directores da talla do lendario Frans Brüggen, Philippe Herreweghe, Jos van Immerseel, Alessandro Moccia, Margaret Faultless, Kati Debretzenyi, Rachel Podger ou Lars Ulrik Mortensen.
PROGRAMA
Giuseppe Maria
dall' Abaco (1710-1805)
Capriccio Núm. 3 en mi bemol maior
Capriccio Núm. 4 en re menor
Domenico Gabrielli
(1659-1690)
Ricercar Núm. 2 en la menor
Ricercar Núm. 3 en re maior
Francesco Paolo
Supriani (1678-1753)
Toccata X
Johann Sebastian
Bach (1685-1750)
Suite Núm. 2 en re menor, BWV 1008:
I. Prelude
II. Allemande
III. Courante
IV. Sarabande
V. Menuet I e II
VI. Gigue
Folla de man do concertoUn pequeno momento do concerto de Ester Domingo Sancho (que nos desculpe a gravación de baixa calidade)
No hay comentarios:
Publicar un comentario