Museo Etnolóxico Ribadavia

Museo Etnolóxico Ribadavia
Vista do patio interior do Museo

lunes, 13 de agosto de 2018

Exposición: "Galicia e Aragón"

Ana Chao na inauguración da exposición "Galicia e Aragón"




O 14 de agosto de 2108 inaugurouse no Museo Etnolóxico en Ribadavia  a exposición de fotografías de Ana Chao:
"Galicia e Aragón", poderase visitar ata o 30 de setembro.





Con esta mostra a autora quere compartir unha escolma de imaxes que forman parte dos sus principais espazos vitais: Aragón e Galicia. De ambas as dúas terras escolleu os lugares captados a través do obxectivo da cámara fotográfica dos cales garda un sentimento, balizas da súa memoria e lazos que a unen ás dúas terras que marcan a súa propia experiencia vital.

Foto Ana Chao
 Un modo de compartir recordos e experiencias; en definitiva memora que una as xentes de Galicia e de Aragón.
Ana Chao escribe no folleto da exposición:
"Non sei moi ben de onde procede a miña afección fotográfica, sí sei que con catorce anos encantábame fotografar e ser fotografada...


Vai ser a partir da miña xubilación cando atopo o momento idóneo para dedicarlle tempo, xa que o entusiasmo nunca me faltou.
Faime moita ilusión presentar esta mostra en Ribadavia, neste museo que tanto me gusta e entre a miña xente.
É unha homenaxe ás miñas dúas comunidades, Galicia por ser a terra dos meus antepasados e a miña nenez e Aragón o meu lugar de adopción, na cal crecín e evolucionei."

Folleto da exposición:




No hay comentarios:

Publicar un comentario